Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Dovoľujeme si Vás touto cestou upozorniť, že z dôvodu servisných prác na zariadeniach, dôjde k prerušeniu dodávky internetu a všetkých služieb cca 30 minút v servisnom okne.

Servisné okno je naplánované na:

Od Do V čase ID služby Název služby Case ID  
26.01.2020 1:30 26.01.2020 3:30 2:30 - 3:00

NET

OKNET  #026  

 

Ospravedlňujeme sa za vzniknuté problémy a ďakujeme za pochopenie.

OKNET

Hviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívneHviezdy sú neaktívne

Oznámenie - problém bol na zariadení ASR9000.

Jan 22 12:36:16 ba-rs-six01 82685: RP/0/RSP0/CPU0:Jan 22 12:36:16.788 GMT: ipv4_rib[1148]: %ROUTING-RIB-7-SERVER_ROUTING_DEPTH :

Vsetko co bolo v eBGP smerovane cez next-hop (je to peering.cz), bolo realne nedostupne (vratane google, youtube). Kedze na urovni BGP prefixy stale v routovacej tabulke boli, avsak zariadenie realne data nesmerovalo, tak nezafungovala ani automaticka zaloha cez iny peering resp. ineho upstream providera. Zaroven sa tato nedostupnost opakovala v niekolkominutovych cykloch. Problem bol vyrieseny resetom iBGP, na danom zariadni.

Na webe výrovbcu cisca, sa jedna o softwarovy bug na ASR.

 

Za sposobeny problem sa ospravedlnujeme Energotel.

O nás

OKNET je poskytovateľ elektronických komunikačných sietí a elektronických komunikačných služieb, podľa zákona 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách.

Kto je online

Práve tu je 27 návštevníkov a žiadni členovia on-line

SSL certifikát

Search